Thursday, October 12, 2006


Värejä ja muotoja; karkkia.



Digitaalinen zoomaus Rochesterin kuuluisasta linnasta. Ei olla vielä käyty kattomassa.



Britit tykkää ilmajohdoista. Minust tuo on sotkusta.



Pikkukaupunki, jotka jatkuu ikuisesti joka suuntaan. Täällä olis hyvä kuvata joku zombikauhuleffa. P.s. Tänään näin ensimmäisen kerrostalon!



Hylätty teatteri Chathamissa. Kurjalisto ei arvostanut kulttuuria? No, on tossa ihan vieressä joku musikaaliareena vielä. "Mä oon kaunis vaan jos mua rakastaa joku kaunis, ja kaikkein kaunein mä oon jos mua rakastaa -kaikkein kaunein". Terveiset Kansallisoopperaan!



Kyläjatkumo #2



Terveyskeskus on ihan vieressä, äiti!



Naapureilla on TV-Shop -pyykkinaru. Myös ne tykkää ilmajohdoista.



Ja taas, brittien kykenemättömyys kaivaa ojia maahan. Varmaan noista johdoista tykkää linnutki sit.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Siellä näyttää olevan vieläki lämmintä, oon kade.

13/10/06 08:46  
Blogger tuto said...

Syksy tulee vähitellen tännekin, mut ollaan me kuitenkin aika etelässä. Tos kadul kävelee ihmisiä t-paidoissa. Toisaalta nää britit on ilmeisesti aika laiskoja pukeutumaan, ja sitä kautta ne on karaistunut kaikkiin sääoloihin. Eli lumisateessa voi kävellä shortsit jalassa.

15/10/06 17:29  
Anonymous Anonymous said...

hyvä tuomo! hyvä suomi! ...

voisitko ottaa kuvan englantilaisesta ruoasta?

terveisin,

nälkäinen turuust.

16/10/06 12:08  

Post a Comment

<< Home